Dirty business

De tror inte att man märker dem. De tror att de är osynliga i korridorerna när dem smyger sakta fram till toaletterna. Där tar de tag i handtaget och öpnnar dörren. Precis innan de går in vänder de sig om endast för att kolla. Ingen där och de stänger efter sig.
Redan här förstår jag att it's going down. Alltså att bajsa på jobbet.
Jag måste erkänna att det finns trevligare platser att göra det på. Platser där du har lugn och ro. Ändå ska dem göra det på sin arbetsplats. Jag menar inget slår ens egna toa hemma där man inte behöver tänka två gånger innan blir lite lättare. 
Även fast de är diskreta så är det inte diskret. Dem är där inne länge, kranen sätt av och på. Och det spolas mer än en gång. Sist men inte minst doftsprayen. Vilken märklig uppfinning. Jag ska ta mig an att skapa en ljudlös doftspray. Den låter mer än vad själva huvudaktiviteten gör!
Det har ungefär samma kroppspråk när de kommer ut. De går konstigt precis som om de bli förföljda. Eller så har det inte torkat sig ordentligt. Hur som helst så ligger mitt rum precis vid toaletterna. Jobbigt att ta i hand med dem strax efteråt när man vet vad de har sysselsatt sig med liksom.








Kommentarer
Postat av: jesie

heheeh detta var kul, tyckte jag

2011-08-03 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0