Välkommen, Welcome

Ja, då var denna bloggen registrerad. Precis som 2634 andra bloggar idag.

Rubriken är till för alla er läsare i Sverige men även de internationella läsarna som redan har hunnit klicka in sig på denna blogg med stor upphetsning.

Jag tycker om att skriva och förhoppningsvis får jag utlopp för det här. Men framförallt är bloggen till för att kunna gå tillbaka och läsa om hur jag tänkte, vilka mål jag satte upp och viktigast av allt om jag har nått dessa mål.

VAD kommer jag skriva om då???
Om hur jag kommer att lyckas. Lite av själva idén på den är bloggen, liksom.

Jag skulle vilja påstå att jag är ganska så målmedveten och att jag vet på ett ungefär vad jag vill. 
Jag älskar att jobba och att utvecklas. Frågar man mina vänner hade dem sagt att jag byter jobb som de byter kläder.

Jag tycker att de ungas situation på arbetsmarknaden idag är en otroligt viktig fråga. Det kommer nog skrivas en hel del om det. 

Sen tycker jag om pengar också. Det är trevligt. Jag tycker om att känna på dem, lukta på dem..
För att "få" mycket pengar måste man jobba hårt. Aldrig ge upp för det du tror på och antagligen vara så pass driven att andra människor tycker du är jobbig. Jag ser mig själv lyckas helt enkelt i den bemärkelsen att jag uppnår mina mål. Jag har tusentals ideer som jag vill genomföra. Ibland blir det mycket på en gång men jag tycker det är kul!

Jag kommer antagligen ha 0 läsare. (läs; gänget=2 st) Men det är ok. Jag vill helt enkelt läsa detta om ca ett årtionde när jag är smärtsamt framgångsrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0